wtorek, 3 stycznia 2012

W Nowy Rok po męsku :D

Dosłownie i w przenośnie, ale po kolei :)
Na początek życzenia.
Niech 2012 będzie dla nas wszystkich taki, jaki marzymy żeby był!!!


Jak jest Nowy Rok, to i "nowe" talenta :) się pojawią. Prawdę mówiąc wcale nie nowe i nie takie znowu talenta, ale zawsze coś :)



I na dodatek jest to coś dla płci przeciwnej, a i więcej powiem, dla brzydkiej :D

Chociaż nie wiem czy komuś do czegoś się to przyda, bo zima ( może i na szczęście) tylko kalendarzowa. Dla tych, którzy nie poznali co to takiego to spieszę wyjaśnić, że to męskie tuby- ocieplacze. I jak ?

A teraz już miej dosłownie, ale też po męsku. Zacznie się miło i przyjemnie. Przed Świętami brałam udział w kilku wymiankach - tych prywatnych i tych blogowych.
W tym miejscu należą się wielkie podziękowania Dysiakowi za świetną zabawę i wspaniałe prezenty, które na razie można zobaczyć o tutaj
Oczywiście i u mnie zostaną pokazane, ale muszę wszystko ogarnąć po powrocie no i poczekać na odrobinę światła za oknem, bo przy takiej szarzyźnie, jaka jest teraz, to zdjęcia wychodzą takie, że wstyd pokazać.
A tak dla porównania to możecie zobaczyć, jeśli chcecie, jak prawie te same rzeczy można pokazać w zupełnie inny sposób o tutaj
Może przygotowałam mało świąteczne prezenty, może też nie nadają się na karnawał w Wenecji, ale jak już pisałam dawno temu, świąteczne drobiazgi mnie przerastają, a karnawał kojarzy mi się z zimą, więc ....
Cóż z wymianek nie zrezygnuję, za bardzo je lubię, a że kogoś w nich straszę, nie mam wyjścia, będę się musiała nauczyć z tym żyć :)
A zmierzając do końca, bo i tak przydługo już dziś ( oby to był pierwszy i ostatni raz w tym roku) mój ulubiony cytat z klasyka
"pięknym jest brzydkie, brzydkim piękne"
P.S.
A swoją drogą taki "buchbachem bach" ( też klasyk) na rozpoczęcie roku dobrze mi wróży :D

17 komentarzy:

Urszula pisze...

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Kochana!
Zrobiłaś bardzo ładne i zimowe rzeczy! Ocieplacz na imbryczek w sam na zimowe wieczory :)
Nie wszystkie zostały dobrze wyeksponowane na zdjęciach. Pozdrawiam!

Ewelina pisze...

Pierwszy z ocieplaczy bardzo mi się podoba:)

Kalisz made pisze...

Urszula i Ewelina - bardzo Wam dziękuję za miłe słowa.

marzycielka pisze...

Super są te ocieplacze!!!! Prezenty wymiankowe bardzo mi się podobają i mimo tego, że nie ma na nich motywu świątecznego byłabym bardzo zadowolona :))) Nie ładnie ze strony Eli17, że nawet dziękuję nie napisała...

Kalisz made pisze...

Marzycielko - ja dziękuję :)

joie... pisze...

Są gusta i guściki... Jednym podoba się to innym tamto... Eli nie spodobał się Twój prezent, choć tak naprawdę nie rozumiem co w nim jest niefajnego... Ocieplacz świetny... Poszewka na podusię również... A Torebka... Wystarczy odrobina fantazji i można mieć torebkę na każda porę roku... Można przypiąć kwiatki, dowiązać kokardę, przewiązać apaszkę w kolorze płaszcza, doczepić breloczek z ulubioną maskotką, z koralikami, z muszelkami... oj... duuużo można... tylko wystarczy odrobina kreatywności i chęci... Może Ela jeszcze coś wymyśli i zmieni zdanie co do prezentu który dostała od Ciebie...
To są przykre sytuacje, ale takie jest "ryzyko" zabawy... Każdy zgłasza się do niej sam... Nikt nikogo nie zapisuje na siłę... Wydaje mi się, że w tych zabawach powinno chodzić o chęć poznania czegoś nowego... Możliwość dzielenia się pasją... trzymania w rękach odrobinę czyjejś pasji wykonanej tylko dla nas... Szkoda, że nie każdy to rozumie...
Są rzeczy o których nie powinno się mówić głośno... Każdy z nas jest inny... Każdy ma inną wrażliwość... Przykre słowa ranią... Budują mur... Dla niektórych nie do przebicia... Warto się nad tym zastanowić...

Kochana... Mam nadzieję, że wokół Ciebie nie ma żadnego muru... I dalej będziesz siadać do maszyny i tworzyć przepiękne rzeczy... Ja lubię do Ciebie zaglądać i już czekam na nowości :)

Buziaki Malusia :*

Kalisz made pisze...

joie - dobrze i ładnie powiedziane. W życiu nie poruszyłabym tego tematu, uznałam jednak, że prawo do repliki mi przysługuje.

A nowości - może już dzisiaj - żeby zakończyć to, co nie powinno być zaczęte :) A i niespodzianka się szykuje, a może nawet dwie:D

joie... pisze...

I tak trzymaj Malusia :*

Niespodziankowe nowości?... :) Brzmi zachęcająco... No to czekam cierpliwie... :) :*

Zuza pisze...

ale cuda :)

Magdalena pisze...

Śliczne rzeczy ! :)

Asica pisze...

piękny komin. Pomyślności z Nowym Rokiem :)

Ela 17 pisze...

Chciałam na te wszystkie komentarze odpowiedziec ze za mój prezent słowa dziękuję nigdzie nie widze nawet nie jest pokazany.Napisałam nawet e-maila na którego odpowiedzi tez nie dostałam bo nie było karteczki z jakiej to wymianki.Jest mi bardzo przykro że tak wyszło ale to nie pierwszy raz nie mam wiadomości o moim prezencie myślę ze się nie podobał.

Unknown pisze...

Zdolniacha z Ciebie, cóż więcej mogę powiedziec...? ;D

anuk_pl pisze...

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Oby Twoje plany, marzenia się spełniły i zrobiły miejsca na kolejne do spełnienia... :) Dziękuję za udział w moim candy na nowy rok, życzę powodzenia jak przyjdzie czas losowania :) Pozdrawiam!

Kamino70 pisze...

Ciepluśko wyglądają;)
Bardzo dziękuję za udział w mojej rozdawajce. Pozdrawiam serdecznie :)
Monika/Kamino70

Kalisz made pisze...

Zuza - dziękuję:)
Magda - Tobie też dzięki:)
Asica - dzięki, a co z nami będzie :D
Ela 17 - publikuję, bo w życiu komentarza nie usunęłam, żadnego, ale nie skomentuję :D
Piwi - nie przesadzaj, lepiej mów czy dobrze grzeje :)
Kamino - Monika- dziękuję, a przyjemność cała była po mojej stronie

olllq pisze...

No cóż bywa i tak . Jak to mówią sŻycie to nie bajka , można się dziabnąć szpilką w palec ;)
Każda chciała by dostać taaaką torbę i ocieplacz i poszewkę , ja na pewno chciałabym i w zamian zrobiłabym taakiego miśka a nawet dwa ! Jeżeli chodzi o prezentowanie wymiankowych upominków , wychodzę z założenia ,że nikt ich lepiej nie przedstawi od autorki tychże , dlatego zwykle wstawiam zdjęcia autorstwa obdarowującej :) Nie rozumiem cóż nie spodobało się Eli17 w prezencie jaki dostała i dlaczego tak mało efektowne zdjęcia wstawiła , ściereczkę do naczyń można ładniej przedstawić a co dopiero takie cuda.Mama uczyła mnie , że darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda , jeżeli nie podoba Ci się to czym Cię obdarowano uśmiechnij się i doceń wysiłek , chęć i czas jaki Tobie poświęcono . Ale widać nie wszyscy potrafią . Szkoda . Uszycie torby , poszewki i ocieplacza to dużo czasu jaki dałaś Eli , powinna podziękować.
Pozdrawiam ciepło :)