wtorek, 13 września 2011

PIĘĆDZIESIĄTKA MI STUKNĘŁA :)

Jak w tytule - stuknęła mi pięćdziesiątka, ale spokojnie - nie chodzi o latka :D
Osiągnęłam taką zawrotną ilość postów. Tak, tak - wiem obiecywałam, że będzie częściej, regularniej, systematyczniej itd. I co - i tylko z itd. się wywiązałam:D
Myślałam nad tym czy tłumaczyć się , czy nie i doszłam do wniosku, że zasługujecie na słowa wyjaśnienia. I tu nastał ten moment, że bardzo, bardzo dziękuję Wam za pytania, zainteresowanie - jednym słowem za maile - WIELKIE DZIĘKI!!!!! za troskę , za to, że o mnie nie zapominacie - ze wszystkiego co obiecałam ( wymianki i nie tylko wywiążę się już na początku października). Cóż trochę się u mnie dzieje, a jak się dzieje - widać po kolorze zdjęcia jakie Wam dziś pokazuję, ale może już niedługo, ale o tym cicho sza....
Na pewno kiedy będę losowała zwycięzcę będę wiedziała dokładnie, w którym miejscu jestem - rozwiązania są trzy, więc w zależności od tego jak będzie nagrody też mogą być:
trzy = dobrze,
dwie = jest jak jest :(
jedna = źle
- wierzę, że będzie dobrze i że trzem osobom będę mogła sprawić przyjemność.
Trzymajcie kciuki - za siebie i za mnie - bo mam cichą nadzieję, że przynajmniej trzy chętne osoby znajdą się na moje słodkości i solennie obiecuję, że nie będą tak czarne, jak paczuszka :)
A teraz o zasadach - są takie jak zawsze:
- zostawcie proszę komentarz pod tym postem,
- poinformujcie na swoich blogach o mojej zabawie,
- podlinkujcie poniższe zdjęcie - wredna jestem z natury :D i mogę sprawdzać :)
- zabawa trwa do 31 października, a że to prawie dla wszystkich czas zadumy a nie zabawy, to wyniki ogłoszę najpóźniej 7 listopada ( trochę też dlatego, że w czasie zakończenia candy nie będę miała dostępu do komputera)
- a i jeszcze jedno - będzie mi bardzo miło jeśli dodacie mnie do listy Waszych ulubionych blogów, a jeszcze milej - kiedy nie znikną z nich tuż po losowaniu :)
-wysyłka prezentów jedynie na terenie Polski
- jak znam życie, to pewnie coś jeszcze wymyślę :D i na pewno nie zapomnę Was o tym poinformować:)



To co - to zapraszam:) i znikam - odezwę się, jak będę już wiedziała ile prezentów rozdaję. Jeszcze raz proszę pomyślcie o mnie ciepło - podpowiem, ze szczególnie zależy mi na 23 września.
Pa,pa i miłej zabawy










154 komentarze:

Ela 17 pisze...

Zycę jeszcze drugiej,nigdy jeszcze nie byłam pierwsza,oczywiscie zapisuje się lubię niespodzianki

Dominika pisze...

To ja też się chętnie zapiszę ,pozdrawiam.

yaollinka pisze...

Mam nadzieję, że wszystko Ci się poukłada po Twojej myśli :)

A na candy chętnie się zapiszę i mam nadzieję, że teraz ja wygram u Ciebie :D ;)

Pozdrawiam
yaollinka.blogspot.com

Ines pisze...

Trzymam za Ciebie kciuki:)
Info na pasku bocznym, podglądam Cię od dawna i nie mam zamiaru przestać chociaż milczę zawzięcie:D

Zuza pisze...

3mam kciucki :):):)
i chętnie się dopiszę :)

Eliza pisze...

Oczywiście zapisuje się:) Trzymam kciuki za wszystko czego potrzebujesz:)

Niwka pisze...

Trzymam kciuki, niech wszystko potoczy się po Twojej myśli, zwłaszcza tego 23 września.

Uwielbiam Twoje prace i zapisuję się na Candy z przyjemnością.

Pozdrawiam Cię serdecznie:-)
Karolina

Hania pisze...

Mysl pozytywnie:) Moze byc tylko lepiej! Czego z calego serca oczywiscie Ci zycze. Na Candy sie zapisuje bo jak wiesz wielka fanka Twoich tworow jestem a torebka z naszej wymianki ciagle jest moja ulubiona;) Pozdrawiam cieplo.

by_giraffe pisze...

chętnie sie zapisuję i mam nadzieję, że będą trzy nagrody, zawsze to większa szansa :), a tak naprawdę to niech Ci się ułoży jak najlepiej :D

Wioletta pisze...

Bardzo chętnie się zapisuję:):):):) trzymam mocno kciuki za Ciebie:*

Urszula pisze...

Zapisuję się :)
Informację o candy zostawiam na swoim blogu, w ulubionych już jesteś.

pozdrawiam!
http://bizuteriasutasz.blogspot.com/

Calypso pisze...

Nie no ja się na Twoje candy zapisuję rękami i nogami bo cudności robisz a te ostatnie torebki są pięęękne!!!!Trzymam kciuki i bardzo ciepło myślę!!!

Polly pisze...

ha !!! ja mam Twoją warzywną torebkę i wszyscy mi jej zazdroszczą zatem nie ma mowy żebym się na Twoje Candy nie zapisała. jak widzisz nadal tu wpadam mimo, że zakupu dokonałam jakiś czas temu :DD oczywiście mam bloga i ogłoszę na nim Twoje Candy ale ponieważ jest on na hasło to jeśli zechcesz mnie sprawdzić podam Ci je :))
PS. czyżbym była 13-tym chętnym ??? ;DDD może będę miała farta

marzycielka pisze...

Myśleć będę, i trzymam kciuki, musi się udać :))) No i mam nadzieję, że na niespodziankę się załapię :)) Powodzenia!!!!

nirshya.dwbh pisze...

Z przyjemnością zapisuję się w kolejkę!

Pozdrawiam

jojcia pisze...

oj z chęcią się zapiszę, może dopisze mi szczęście.
Powodzenia życzę.

Sylwia pisze...

Asiu jak bym mogła się nie wpisać na twoje cukierasy? No toż to była by profanacja. Staję grzecznie w kolejce z nadzieją cichutką, że maszyna losująca wylosuję mnie. Fajnie, że zapisałaś się na moją wymiankę:) Zapraszam cię też na mój drugi blog, na którym Candy niespodzianka pachnąca bzem:) Pozdrawiam cię bardzo serdecznie Sylwia.

z muzyką w tle pisze...

Z chęcią dołączę do grona chętnych ! Pozdrawiam

ROMA pisze...

Ja również się dopisuję: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

lui pisze...

Zapisuję się do tego Candy.
I sto lat sto lat...
Ja z 14 września jestem :) To prawie w tym samym dniu świeczki mamy:)
Pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze...

nie wiem dlaczego nie widać mojego wpisu, jeśli będzie podwójny usuń kochana.
zapisuję się na cukierasy i pozdrawiam!

Asia pisze...

Z wielką chęcią zapisuję się w kolejce po cukieraski:)
I gratuluję Ci tej pięćdziesiątki:) no i życzę kolejnych
Pozdrawiam
Asia

ziutka pisze...

trzymam kciuki za pomyślne rozwiązanie sprawy i życzę powodzenia :)
Dziękuję za odwiedziny i pozwolę sobie również ustawić się w kolejce po słodkości. Pięknie tu masz :)
Pozdrawiam

LavInArt pisze...

Uwielbiam niespodzianki, wielu uśmiechów i samych szczęśliwych chwil, pozdrawiam

Justyna pisze...

Witaj, ja Cię mam już od dawna w ulubionych blogach;D Zapisuję się na candy z nadzieją, że wygram i trzymam kciuki i myślę ciepło 23:)

M(aniek) pisze...

szczescia w losowaniu nie mam ale blog jest super wiec sie ciesze ze go znalazłam :)
pozdrawiam
Maniek

justysias7000 pisze...

Trzymam mocno kciuki z z chęcią sie zapisuję;)
pozdrawiam serdecznie!;)

izary pisze...

tak czasem się uklada....ale tak jak juz dziewczyny pisały, musi byc dobrze!!!!
a na Candy jestem ogromnie łasa, bo piękne rzeczy tworzysz :)

Ikati Jewellery pisze...

Dołączam. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

Ewka pisze...

Dużo szczęścia i pomyślności w rozwiązywaniu wszelkich spraw. Baardzo lubię Twoje torby i torbiszcza :D, więc z przyjemnością się zapisuję na Twoje candy :)

anya.es pisze...

Oj, nie omeszkam!:) Napalam się na coś od "Kalisz made" jak nie wiem co... ;)
Pozdrawiam serdecznie!:)

Dominique pisze...

Uwielbiam niespodzianki :)
I chętnie wezmę udział w candy :D

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quitemaxwork@wp.pl
Pozdrawiam
Magda

Nath pisze...

Lubię niespodzianki :) więc staję w kolejce. Info o rozdaniu dodałam tu:
http://whatshesdone.blogspot.com/2011/09/konkurowo.html

gosiolek90 pisze...

dopisuję się jeżeli mogę na miętuski:D z całą pewnością sa warte grzechu:) :) mój mail gosiolek90@gmail.com - niestety bloga brak:(

Anonimowy pisze...

Staję w kolejce i łączę pozdowienia:)
Monika - szydelkoija.blox

Aga pisze...

Biorę udział i ja!

Joasiunia:) pisze...

Asiu jeszcze ja!!!

Pozdrawiam Joaś
http://joasiunia.blogspot.com/

Kamino70 pisze...

Z serca życzę aby Ci się wszystko tak ułożyło jak tego pragniesz. Cukierasy pychota ja kcem!! ja!!
Pozdrawiam serdecznie.

Eve pisze...

Ja się zapisuję i przy okazji zapraszam do siebie :-)

Moje Brzydactwa pisze...

będzie dobrze:) 50 postów to sporo :)
Ja się chętnie zapisuję. http://mojebrzydactwa.blogspot.com/

Shenny pisze...

Ja również chętnie ustawię się po niespodziankę :) A jeśli masz ochotę, zapraszam też na moje candy:

http://by-shenny.blogspot.com/

Kasiulkowe Prace Szydełkowe pisze...

Ja też ;-)

Treshelle pisze...

Ja też, ja teeeż!

Joanna pisze...

Chętnie się zapisuję:) Pozdrawiam i w niedalekiej przyszłości zapraszam do siebie:)

Zapałeczka pisze...

Niespodzianki to coś, co tygryski lubią najbardziej :) ustawiam się szybciutko w kolejce

molcia pisze...

Zapisuję się na candy ale kolejka ale mam nadzieje że się załapię pozdrawiam

Anex pisze...

To i ja zapisuję się do kolejki:) Ale przede wszystkim trzymam kciuki, żeby poukładało się u Ciebie wszystko jak najlepiej - z serca tego życzę:)

Monika pisze...

Ja też, ja też!:)
pozdr.
M

Anonimowy pisze...

I ja z ochotą zapisuję się do kolejeczki, bardzo lubię niespodzianki. Pozdrawiam

axi_1099 pisze...

zgłaszam się :)
http://kres-czasu.mylog.pl/2011-09-23/piatek__piatek__ach__to_ty____

dytka pisze...

też się zapisuję :D

Nataliya pisze...

To ja się ustawiam w kolejkę i zapraszam do siebie.

aldi pisze...

Ja też chętnie staję do zabawy i mam nadzieję że wszystko ułoży się zgodnie z Twoją wolą.

incognito pisze...

uwielbiam niespodzianki, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
http://bubrich.blogspot.com

burana25 pisze...

Tworzysz same cudowności ;-) gratuluję talentu i pomysłów, no i oczywiscie dopisuję się i do obserwatorów i do chętnych na candy ;-)
Pozdrawiam i gratuluję 50tki... w postach ;-P

Mariolka... pisze...

Kalisz to całkiem niedaleko ode mnie...
Więc na candy się zapisuję:)

Unknown pisze...

to i ja się piszę:)

Anko pisze...

Niespodzianki są najmilsze więc się na nią zapisuję. Pozdrawiam.:)
http://handmade-anko.blogspot.com/

sszczurekk pisze...

Trzymam kciuki, aby się wszystko udało. Chętnie stanę w kolejce po te niespodzianki.

Orin pisze...

Będę zachłanna :P Mam już torebkę od Ciebie (ciągle to moja ulubiona torebka), ale na cukierasy też się zapisuję :D
Pozdrawiam
Orin
http://bialawalizka.blogspot.com/

Barbarka pisze...

Skorzystam chętnie :)
http://srebrnabarbarka2.blogspot.com/
Pozdrawiam i mam nadzieję że 23 września wszystko poszło bardzo dobrze :)

Alusiek7 pisze...

na słodkości to ja chętnie się zapisuję
pozdrawiam :)
http://napolanie.blogspot.com

mari pisze...

Ja tez się zapisuję i wszystkiego dobrego.Serdecznie pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

Monika pisze...

Zapisuję się do Twojej zabawy...
monia083.blox.pl
Pozdrawiam serdecznie

Ag@t@ pisze...

Dopisuję się i ja do tej zabawy :)

iwabuziaczek.blogspot.com pisze...

Ja również zapisuję się i trzymam kciuki :)

Wiankowa pisze...

Dziękuję za udział w mojej zabawie :)
Może mi się u Ciebie poszczęści - więc się ustawię w kolejce :)
A póki co życzę powodzenia i jeszcze większej liczby postów :) i świetnych pomysłów :)

Pozdrawiam! :)

Unknown pisze...

No pewnie, że i u Ciebie wezmę udział! Kto wie... może szczęście jeszcze się będzie mnie do tego czasu trzymało. ;) Zatem mam nadzieję, że będzie większa ilość nagród ale tylko ze względu na to by Ci sie tam wszystko bardzo dobrze poukładało. Trzymam kciuki i z niecierpliwością czekam na wyniki. ;)

Pozdrawiam, Piwi.

*gooocha* pisze...

Grzecznie, cichutko staję do kolejki i mam nadzieję, że może do mnie szczęście w losowaniu się uśmiechnie :)

ashya pisze...

piękne to wszystko! Jeśli można, ustawiam się w kolejce. I mam nadzieję, że wszystkie sprawy rozwiążą się po Twojej myśli.

joanna-strawa.blogspot.com

Modrak pisze...

No to poproszę mnie też wciągnąć na listę kolejkową :).

Nika pisze...

Życzę jeszcze wielu takich "pięćdziesiątek" ;) Z chęcią ustawię się w kolejce po Twoje cuda i co prawda jest już po 23 września, ale i tak życzę Ci wszystkiego najlepszego :)

Kasia :) pisze...

Dziękuję za odwiedzinki i z wielką przyjemnością ustawiam się w tej długaśnej kolejce.

Magdalena pisze...

Dołączam do zabawy

rhodiana pisze...

I ja się zapisuję :)

Ela pisze...

to ja chętnie stanę w kolejce:)
dziekuję za odwiedziny u mnie
życzę samych pozytywnych rozwiązań pozdrawiam:)
Ela

Magdalena pisze...

dziekuje za odwiedzinki i za zaproszenie na candy :)
oczysiwcie sie zapisuje
pozdriownka

Anna pisze...

a mi siedemdziesiątka stuknęła :)) tzn. komentarz 70 lubię cyfrę 7 może mi się uda :) Pzdrawiam !

Maja pisze...

I ja się chętnie dopiszę!

maneruki pisze...

Uwielbiam niespodzianki! Życzę Ci, żeby wszystko ułożyło sie po Twojej myśli. Pozdrawiam!

Égotiste pisze...

To ja się grzecznie ustawię w kolejce i może akurat los się do mnie uśmiechnie ;) Własnie zostałam obserwatorem. anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

MooNat pisze...

*Asiu
trzymam kciuki by wsio ułożyło się pomyślnie, jutro wysmaruję maila do Cię:)))
oczywiście staję w ogonku, bo jakżeby inaczej...
Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

HaftyTiny pisze...

Tutaj już coraz dłuższa kolejka;) może ostatni będą pierwszymi;) staje w kolejce i czekam ...
haftytiny.blox.pl

Karkakg pisze...

podziwiając wcześniejsze posty zgłaszam się i ja :)
pozdrawiam i już umieszczam info u mnie :)

Anonimowy pisze...

staje w kolejce ;)
pozdrawiam ;)

pijana_wiatrem pisze...

Z przyjemnością i ja się zapiszę na taką niespodziankę ;)
Mam nadzieję, że wszystko będzie tak, jakbyś sobie tego życzyła

Daszka pisze...

Życzę pomyślnych rozwiązań. Zapisuję się z chęcią na candy Pozdrawiam serdecznie :)

Asia pisze...

Przesliczne sa twoje torby wiec i ja sie ustawiam:))
Pozdrawiam Asia

Prządka pisze...

Najpierw dziękuję za wizytę i udział w mojej zabawie. Za przemiłe komentarze również :)
Oczywiście dołączam i ja do tej długaśnej kolejki po niespodziankę, z nadzieją na uśmiech losu.
Serdecznie pozdrawiam!

Mazmika pisze...

Ale u Ciebie kolejka długa... a żeby była jeszcze większa, to i ja się dopisuję :)
Pozdrawiam serdecznie

Pracownia Scotty pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
Cuda tworzysz, Pozdrawiam :)

joie... pisze...

Jeszcze mnie proszę doliczyć do tego ogonka...

I nie smutaj Malusia... Będzie dobrze... Musi być :*

Asica pisze...

Dziękuje za udział w mojej zabawie i zaproszenie do siebie. Ustawiam się w kolejkę i grzecznie czekam :) http://stawkawiekszanizszycie.blogspot.com/

Ana pisze...

Ja również chętnie się zapiszę. Pozdrawiam
http://sztukaikunszt.blogspot.com/

cohenna pisze...

Chętnie się zapiszę na cukiereczka :)

Jednocześnie zapraszam na moje candy z okazji przenosin na nowe miejsce :)
www.cohenna.com

Ruda Galeria pisze...

Dlaczego ja się wcześniej nie zgłosiłam:( Nadrabiam straty i ustawiam się w kolejce:)

Igoria pisze...

Życzę wszystkiego dobrego i by pomysły ziściły się jak najbardziej pozytywnie~!
Na candy zapiuje sie i w odwecie, zapraszam na moje :)
Pozdrawiam serdecznie
www.masosolnie.blogspot.com
www.ksiazkowo-craftowo.com

Zapałeczka pisze...

Ustawiam się w kolejce :)

Anonimowy pisze...

Biorę udział :)
http://nyuchii.pinger.pl/

Licho_Nie_Spi pisze...

Czyżbym byłą sto pierwsza?
To wezmę udział.
I u siebie też mam małe candy, tam, gdzie pisałaś :)
I cieszę się,że kołnierz robi furorę :D

marrika91 pisze...

Ustawiam się w kolejce po niespodziankę, pozdrawiam

olinka85 pisze...

Bardzo chętnie zapiszę się do zabawy :)
Pozdrawiam :)

Dysiak pisze...

Po pierwsze się zapisuję :)))

inaurem pisze...

Nagroda u Ciebie to super sprawa!
Zapisuję się z wielką radością ;))

AM2308 pisze...

I ja się chętnie zapiszę :)

LolaArtStudio pisze...

Powiem szczerze, że zbaraniałam, bo zostawiłaś u mnie komentarz "Dzięki za udział w moim candy - jeszcze tylko banerek i wszystko będzie oki" i tak myślałam, dumałam tydzień czy się zapisałam czy nie. Siebie w komentarzach nie widziałam i dalej dumałam... aż w końcu wymyśliłam, że czas się zapisać:)
http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

kolejka długa ale się przyłączę:) maja145kaja@wp.pl pozdrawiam:)

Anula pisze...

Trzymam kciuki:) Wierzę, że będzie dobrze:)
Pozdrawiam

adusia pisze...

staje w kolejce, z jesiennymi pozdrowieniami - adusia

Anonimowy pisze...

zgłaszam się ;)

agusia.1993@wp.pl

bizu-delka.blogspot.com pisze...

Uwielbiam niespodzianki, więc się zapiszę:) Pozdrawiam i chętnie poobserwuję.

raeszka pisze...

I ja się chętnie zapisuję na Twoje candy :).

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

się zgałaszam zatem :)

agnieszka pisze...

to zycze stoweczki:)zapisuje sie rowniez moze sie uda:)
pozdrawiam

kaska-1970 pisze...

Cóż to za niespodzianka (na pewno będą trzy :-))
Ja oczywiście próbuję szczęścia

Enthia pisze...

z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce. :)

Justyna Anna pisze...

Bardzo piękne torebki, z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce !

PAKMA pisze...

Z przyjemnoscia wezme udzial w losowaniu :)

strzaleczka pisze...

i ja spróbuje
pozdrawiam Kasia
ka.strzalka@wp.pl

Z pasją pisze...

Witam! Kolejka długa, ale to nic! Z wielką przyjemnością do niej dołączam! Pozdrawiam

Rainbow Fantasy pisze...

Witam, i ja się ustawiam w kolejce, przy okazji zapraszam też na candy do mnie :)

Dzieła Madame pisze...

hej,
i ja też staję do zabawy:)
i zapraszam do siebie na candy.
paczuszka doszła, dziękuje;)

aa_dorota pisze...

Lubię niespodzianki i lubię zabawy
Zapiszę się więc

Anniston pisze...

to i ja zapisuję się do zabawy :) Pozdroofki

kaarolink_a pisze...

Dopisuję się do kolejki i życzę 3 nagród bo nawet na 2gą nie liczę z moim szczęściem

bella la bell pisze...

DOPISUJĘ SIĘ do listy bo już was tu sporo ale może się zmieszcze ?
Chcę pogratulować ci talentu bo jest czego gratulować :) Zapraszam też do mnie bo mam bardzo mało osób u siebie i smutno mi samej :(
essie.blogspot.com

Ivonn pisze...

O matulu! Ciarki mi przeszły po przeczytaniu tego posta. Magiczna data 23 września już minęła i mam nadzieję, że wszystkie sprawy z nią związane potoczyły się wyśmienicie.

Z ogromną przyjemnością zapisuje się na candy i jeszcze z większą przeczytam niebawem dobre wieści, że jest tak jak być powinno, czyli wszystko w porządeczku.
Zdrówka życzę bo coś w kościach czuję, że to ono sprawiło odrobinkę kłopotu :)

pozdrawiam cieplutko
Ivonn

barbaratoja pisze...

lubię niespodzianki.
Zapisuję się!

ania pisze...

Będę trzymała kciuki za to by wszystko poukładało się po twojej myśli. I jesli moge to róznież dołączę do zabawy,bo uwielbiam candy. Pozdrawiam

Agnieszka C. pisze...

chętnych jak zawsze wielu :)ale...
Pozdrawiam, Agnieszka

Harapati pisze...

Piszę się choć kolejka dłuuugaśna. Zaraz dopełnię reszty formalności. Pozdrawiam

pando-ra pisze...

Zapisuję się z chęcią i życzę wielu, wielu pięćdziesiątek!:)
Korzystając z okazji zapraszam na moje candy na raczkującym dopiero blogu:)


http://pando-ra-handmade.blogspot.com/

Monika pisze...

Cóż to będzie za niespodzianka:) Ciekawe,ciekawe:) Staję w kolejce i czekam. Pzdr.

Asia pisze...

Ustawiam się w kolejce i życzę wszystkiego dobrego!
asiulinek at o2 dot pl

Ulotne Chwile pisze...

Witaj Joasiu:)
I ja się dołączam na koniec...bo dużo ty chętnych:)
Pozdrawiam ciepluko

pesymistka13 pisze...

zgłaszam się:)
życzę kolejnych sukcesów.
pesymistka13@o2.pl
notka o konkursie jest na blogu:pesymistka13.blogspot.com

zancia pisze...

Jezu jaka kolejka! i ja tez do niej dołaczam!

Alina pisze...

To samo mowie:Ale kolejka !
Ale zapisuje sie tez i serdecznie pozdrawiam!

Bożenka pisze...

to ja też się zapisuję i oczywiście podglądam.
Pozdrawiam :-)

ArtIs pisze...

I ja się zapisuję...

pracownia-filcer pisze...

Spróbuję i ja, choćby dla samego dreszczyku emocji, wszak w tych zabawach nie mam szczęścia:)
Pozdrawiam cieplutko:)
Ania

Izabela pisze...

Uwielbiam prezenty. Może się uda:)
http://zulcia81.blogspot.com/

mordka pisze...

Zapisuję cię do Ciebie jak Ty kiedyś do mnie, mam nadzieję że będziesz tworzyć nadal fajne rzeczy jak do tej pory a szczęście i ciepłe myśli blogowych koleżanek nie opuszczą Cię NIGDY. Pozdrawiam ściskam, zapisuję się na zabawę i zmykam ale jeszcze wrócę :)

Kathinna pisze...

no i ja gdzieś tam na szarym końcu w tej kolejeczce stanę, bo jakby to było gdyby nie ;)
A czarny m9 wcale nie przeszkadza ;)

floressy pisze...

jeszcze ja! 150-ta! Pozdrawiam! http://floressy.blogspot.com/

Sharona pisze...

Również i ja się zgłaszam :)

Unknown pisze...

Uff...zdążyłam na styk... I zapraszam do mnie na rozdawajkę :)

Agnieszka z Odstresowni pisze...

Bardzo chętnie przygarnę tą niespodziankę:-)
Z okazji 50 siątki - najlepsze życzenia: aby nigdy nie zabrakło Ci czasu i weny twórczej!
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka z Odstresowni
http://odstresownia.blogspot.com/

Haftowane Prezenty pisze...

Ale tu chętnych :), ale spróbuję jeszcze na sam koniec. A przy okazji zapraszam na moje candy

Michalina
http://haftowaneprezenty.blogspot.com

Marzena pisze...

Zapisuję się i ja :) boniffacy.blogspot.com/

Boei pisze...

Zapisuję się w tej długiej kolejce i życzę wszystkiego co najlepsze:)

Verha pisze...

O kurczę, zdążyłam! Staję w kolejce, obserwuję i zapraszam na candy do siebie :)

Fabryka Spokoju pisze...

Życzę, by sytuacja poprawiła się tak, byś mogła obdarować każdego z nas :D