środa, 29 września 2010

WYGRAŁAM, WYGRAŁAM :)

Czas jakiś temu ( dlaczego brakuje mi systematyczności ? ) na blogu Marzeny ( zajrzyjcie tam koniecznie, a na pewno zostaniecie ). Znalazłam informację o " Jesiennym wyzwaniu" i postanowiłam w nim wziąć udział. I bardzo dobrze, bo udało mi się wygrać to wyzwanie - huuura!!!! A oto laureatka w pełnej krasie :) Konkurs oczywiście był z nagrodami - jedną z nich była biżuteria Marzeny już mam :) , a drugą "wywiad" w Błyskotkach - jeszcze czekam, jak "udzielę" to oczywiście się pochwalę :)

Przy okazji wyzwania zorganizowałyśmy sobie z Marzeną małą wymiankę :) - zdjęcia autorstwa Marzeny ( pokazuję oczywiście za Jej zgodą)






P.S.
Marzenko - jeszcze raz wielkie dzięki!
























14 komentarzy:

Milena pisze...

Gratulacje!!! "Laureatka " jest przeurocza :) Pozdrawiam serdecznie.

Bernadetta pisze...

Gratuluje a kto wygrał u ciebie niespodziankę ???

kachazet pisze...

świetna torebka -a ja wybredna w tym temacie jestem, pozdrawiam i gratuluję wygranej

Unknown pisze...

Torebka świetna. Gratuluję. :) Wisiorki też super.

TuKara pisze...

Swietna torba,,,,,,gratuluje wygranej!!!!!Bylam bardzo ciekawa kto wygral konkurs/na blogu autorki wyzwania nie moge sie dopatrzec wynikow;)).Ciesze sie bardzo z twojego sukcesu...Kalisz gora!!!!!!!

Ania pisze...

Gratuluję serdecznie! A wiadomo już może co z tym konkursem 2 w 1

Kalisz made pisze...

Mileno - bardo dzięuję. "Laureatka" ma już siostry, które zaprezentują się następnym razem:)
Bernadetto- dziękuję. Na końcu komentarz odpowiem na Twoje i nie tylko :) pytanie.
kachazet - wielkie dzięki i pozdrawiam jak terrorystka terrorystkę :)
piwi - bardzo dziękuję.
TuKaro - dziękuję, dziękuję, dziękuję. Kalisz wszystko przetrzyma :)
Aniu - Tobie również wielkie dzięki.
Pod poprzednim postem zamieściłam info co i jak z moim losowaniem, ale nie wszyscy dotarli, więc część wklejam jeszcze tu:)

Dziewczyny - bardzo Wam dziękuję za głosowanie. Według moich wyliczeń udało mi się wejść do drugiej tury, więc będzie nagroda dodatkowa :) W odpowiedzi na Wasze pytania - losowanie odbędzie się w dniu ogłoszenia wyników konkursu - czyli NAJPRAWDOPODOBNIEJ w poniedziałek, któraś z nas na pewno wygra:)
Przy okazji jeszcze raz poproszę Was o pomoc - nie wiem jak wkleić zdjęcie z random z wygenerowanymi cyframi, więc jeśli ktoś
chciałby mnie oświecić - będę wdzięczna dozgonnie :)

Ana.Anything pisze...

Wcale się nie dziwię, że wygrałaś:) Tworząc takie cuda mozna się tego spodziewać:) GRATULACJE!!

Nami Jewelry pisze...

Gratulacje:) Torebka piękna. Z resztą jak zwykle:)

Annasza pisze...

Gratulacje!! Torba przepiękna, a biżuteria bajeczna wprost :))

A jeśli chodzi o losowanie z Random to ja zrobiłam Print Screen, zapisałam w Paincie, wycięłam odpowiedni fragment w picasie i wrzuciłam na bloga jako zdjęcie, inaczej nie mogłam dojść jak to zrobić ;))

Alegria pisze...

Gratuluję i czekam na adres od Ciebie. Jesteś od dziś posiadaczką trzech broszek które były do wylosowania w moim candy

Bajka decoupage pisze...

gratulacje, świetna torba !!!

Kalisz made pisze...

Ana - dziękuję, lejesz miód na moje serce :)
nami - kochana jesteś - jak zwykle:)
Annasza - bardzo dziękuję - za wszystko.
Potrenowałam i Random mi juz niestraszny:)
Alegria - jestem wniebowzięta, poważnie - ostatnio zakręciło mnie na punkcie filcu:)
Bajeczko - dziękuję, dziękuję, dziękuję :)

cyrylla pisze...

Torebka obłędna !
Torebkę którą mam od Ciebie uwielbiam :-)
Pozdrawiam serdecznie