sobota, 9 stycznia 2010

Coś słodkiego - zapraszam:)

Dawno mnie tu nie było, ale w tym roku postaram się o większą systematyczność. Noworoczne postanowienie brzmi - jeden post na dwa tygodnie, a marzenie jeden tydzień - jeden post:)))
A jeśli już przy blogowych marzeniach jesteśmy, to żeby tak chociaż raz na jakiś czas komentarz zobaczyć - ku pokrzepieniu serca :)
Ostatnio zapraszałam na kawę a dziś słodkości czyli candy - zasady takie, jak zawsze. Zamówienia przyjmuję do 19-go stycznia do godziny 23,59:) - serdecznie zapraszam. Losowanie 20-go
A do wygrania jest ta oto szara z różą - torebka:)







87 komentarzy:

Kasia pisze...

Ja się chętnie zapiszę :)

Anna pisze...

Cudowna torebka, idealnie wpasowuje się w moje gusta, pragnę jej!!! :) I wszystkiego dobrego życzę, wytrwałości w realizowaniu postanowienia pisania na blogu :)
Anna

Kica pisze...

ja się zgłaszam na candy :) bo torebeczka śliczna :) puszczam wieści na swoim blogu, a komentarzy mało bo mało postów, innego wyjścia nie ma bo torebeczki śliczne :)

gagipa pisze...

Dołączam do zabawy i zapraszam na candu do mnie. Małe , ale zawsze coś...
www.bizugagipy.blox.pl

Jagienka pisze...

oj, torebeczka prześliczna. A że torebek ani butów nigdy za wiele, to i ja wpraszam się do zabawy ;o) A teraz zmykam pooglądać i poczytać Twój blog (bo zawędrowałam tu dzięki Dziuni).

Agata Travelling backpack pisze...

Powiem: u, la la! Śliczna! :)
Oczywiście staję w kolejce!

kot&malenstwo pisze...

Staję w kolejce po słodycze :)
A Tobie życzę owocnego blogowania :)

Pozdrawiam

Kot Ztworzonkowy

Bajka decoupage pisze...

od niedawna zaglądam na Twój blog, chociaż prace znałam wcześniej z różnych galerii, bardzo mi się podobają Twoje torby. , to grzecznie ustawię się w kolejce....może mi się poszczęści..
pozdrawiam , Bajka
ps.im więcej postów na blogu, tym wiecej komentarzy... hihihi

Lacrima pisze...

Jak śliczna :)
Może wtym roku będę miała więcej szczęścia?

Weronika pisze...

Taka torba jest ozdobą każdej kobiety - niesmiertelny motyw rózy - to jest to! Aż slinka cieknie;)

Chętnie się zapisuję;)

barbaratoja pisze...

Chętnie przygarnęłaby tak śliczną torebkę;-)

savannah pisze...

Ojejku, ale cudo :) Staje szybciutko do kolejki ! Pozdrawiam

mordka pisze...

Śliczna torebka, wpisuję się u Ciebie i zapraszam do siebie:)

Agnieszka pisze...

Zgłaszam się po Candy choć chyba genetycznie mam wpisane "niewygrywanie".

Aleksandra og/i Ørjan pisze...

witam,
i zglaszam sie do zabawy. Info slodkosciach juz zamiescilam na moim blogu
pozdrawiam -
- Aleksandra

violcio11 pisze...

Przepiekna torba. Ja tez zapisuje sie na candy. Pozdrawiam

eda pisze...

i ja się zgłaszam z miłą chęcią

kisieltruskawkowy pisze...

I ja chcę! Torebka - cudo!

Natalia pisze...

Piękna torebka,jako fanki torebek nie może mnie tu zabraknąć!

Joanna pisze...

To i ja się chętnie wpiszę! Świetne torebki robisz, dopiero po sznurkach tutaj trafiłam i mam do obejrzenia całe archiwum. :)
Pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

ależ cudna!
chętnie się zgłaszam :)

Aneladgam pisze...

Bardzo, bardzo podoba mi się torebka :) Zamieszczę notkę jak najszybciej! Obym to ja wylosowała to cudo ;)
Aneladgam, z http://lylis.blox.pl

Peninia / Gosia pisze...

Ach jaka urocza...oczywiście że piszę się na takąpiękną słodkość :) I zapraszam na moje Candy:) Pozdrawiam!

La Raposa pisze...

śliczna torebka! może chociaż raz uda mi się wygrać :)
pozdrawiam serdecznie
Agnieszka

aventia pisze...

Ta torebka jest piękna! Zgłaszam się, bardzo bym ją chciała, bardzo :)

MROFKA pisze...

Śliczna torebka, miałabym prezent dla mojej córki. Będę zaklinała los, może tym razem się uda.

Monika Madejek pisze...

Jaka piękna!!! Spróbuj szczęścia:)

violka pisze...

Trafiłam do Ciebie przypadkiem z czego b. się cieszę :)) Tak b. bym chciała wygrać to CUDO :)) Zareklamowałam Twoje candy w bocznej szpalcie mojego bloga

Aga pisze...

Oczywiście dopisuję się w kolejkę!
Zapraszam również na candy do mnie!
Mój blog:
DECOFABRYKA

AP pisze...

Torebka cud miód .Nie mam bloga
ale się zapisuje :)
mój e-mail:wara@poczta.forward.pl

AP pisze...

To ja też się wpisuje :)
mój e-mail wara@poczta.forward.pl

Unknown pisze...

Jest przepiękna. Taka elegancka. Dopisuję się i ja.

helksa pisze...

Śliczności, więc spróbuję szczęścia :)

cranberry pisze...

Śliczna torebka!
Może mi się poszczęści?

pozdrawiam!

www.cranberry-crafts.blogspot.com

cyrylla pisze...

Piękny kształt torebki :-)
Zresztą wszystkie b.ciekawe i oryginalne. A że jestem wielbicielką torebek - wiem co piszę :D
Pozdrawiam

Nessa pisze...

jeju jaka piękna.... zapisz mnie :)

raeszka pisze...

torebka jest cudna :), już ustawiam się grzecznie w kolejce :)

ta Magda pisze...

przepiękna jest, więc staję po nią w kolejce :)

Marzena pisze...

Yhm......Ja też,ja też :D

aNuLa pisze...

Bardzo fajna torebka przydała by sie taka w nowym roku

Barb Słomińska - Mucia pisze...

juz sie poprawiam :) torba jest swietna!
http://kyiio.blogspot.com/2010/01/61-wysyp-candy.html

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

...ja również się chętnie zapiszę...

Koszmarek pisze...

Torebka jest przepiękna :)
oczywiście, że się zgłaszam.

Klaudia♥Modeliniaki pisze...

dołączam do zabawy i czekam na losowanie (:
pozdrawiam!

Unknown pisze...

ja również ! ^^

info o candy tu (candy są poukładane według dat) :

http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY

markosia pisze...

Też sie zapisuję, pozdrawiam ciepło

Aguś pisze...

Cudowna :) Też się zgłaszam :) Pzdr :*

wegetarinka pisze...

piękna :) ustawiam się w kolejce!

Dóri pisze...

What a pretty bag! :)Thank you so much for the chance to take part. :)

Nataliya pisze...

O, to ja też się ustawiam!

IVONNA pisze...

Torebeczka śliczna, staję i ja spróbować swojego szczęścia.

Mikko pisze...

To i ja się zapiszę, a co :) Piękna torebka

Annasza pisze...

Przepiękna torebka, świetny blog, podziwiam Twoje prace z całego serca! Ja wprawdzie swojego bloga jeszcze nie mam, bo to dopiero początek mojej przygody z szyciem, ale jeśli mogę to zapisuję się na pierwsze w moim życiu candy! :)))

annasza33@gmail.com

Kasia pisze...

Taka torebka świetnie by mi pasowała :)

Maddzik pisze...

Jaka śliczna, podobnej szukałam w sklepach ale nie było =(
www.maddzik.pinger.pl

Natolin pisze...

torba piękna!! oczywiście, ze jestem chętna!!

mam podobne marzenie blogowe jak Ty - więcej komentarzy, bo to miłe jest, jak ktoś tak troszkę połechta miłym słowem :)

pozdrawiam
www.natolinek.blogspot.com

sowikoj pisze...

Świetna - idealna. I te kolory - w sam raz :) Chętnie się piszę!

Dziabka pisze...

To i ja się zapiszę na takie cudo! :)

Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

www.magdalenaart.blogspot.com

Edzia pisze...

TO Ci teraz zrobimy postową normę roczną:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

Pracownia Montmartre pisze...

Boże, jaka cudna! Tak bym chciała, żeby to do mnie uśmiechnęło się szczęście. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za wszystkich :)

Anonimowy pisze...

Torebka piękna - z chęcią ustawiam się w kolejce :O)
http://waiwona.blogspot.com/

Unknown pisze...

I ja chętna:) http://kasmatka.blox.pl/html

Dusia pisze...

Dopisują się, piękna torebunia!

vinrouge pisze...

Ustawiam się w kolejce - torba jest naprawdę przepiękna! Prawdziwe cudo!
Pozdrawiam serdecznie :)

Kerlaja pisze...

Torba świetna- nie można przejść obok niej obojętnie, więc... nie przechodzę, tylko się ustawiam w kolejce ;)
Pozdrawiam
Kerlaja

Natalia pisze...

Oprzeć się nie mogę zgłoszeniu gdyż torebka bardzo ładna a ja mam bzika na punkcie torebek więc w ostatniej chwili niemal zgłaszam się!! :)

Anonimowy pisze...

I ja się ustawiam : )

KamaAW pisze...

Ja też z chęcią stanę w kolejce
Torebka jest śliczna.

tyska pisze...

O nie! Takiego candy nie odpuszczę!
I zwracam się z uprzejmą prośbą o wylosowanie mnie:)
Pozdrawiam:*

coccinelle pisze...

hallo !!
i'm in time for this is really some wonderful candy? Thanks for a chance to win.
i have post on http://coccinelle.blogspot.com/
Baci
coccinelle

Kreska pisze...

Ślaczna torba! Jakbym chciała mieć ją w posiadaniu!!!!!! :o). Pozdrawiam, Kreska.

aga pisze...

Ojej kolejka długa ale ja tez się ustawiam!!!!Torba boska!!!

Barby70 pisze...

Jestem we Włoszech, ale na torbie jest piękne! Czy mogę grać?CIAO

pannamysia pisze...

zgłaszam się do candy :) mój blog pannamysia.pinger.pl

oh-yellow-bird pisze...

Ufff zdążyłam!!

www.swiatloli.blox.pl

Anonimowy pisze...

Rewelacja:)To i ja może wskoczę :)Jestem pełna podziwu dla talentu :)Podczytuję Twój blog :)
Faustyna512@wp.pl

ojczyzna pisze...

Rewelacyjna!!!Poproszę jestem pełna uznania dla talentu:)
Podczytuję Twój blog mam go w ulubionych:)

sylwik pisze...

ale piękna! ja chcę spróbować, póki jeszcze zdążyłam na candy :)

nana_rekodzielo pisze...

Torebki to moja miłość

Nigdy nie mogę się zdecydować co jest pierwsze na podium : torebka, buty czy biżuteria......

Dlatego też zapisuję się do tej zabawy

Jest to moje pierwsze CANDY :D

www.skrzypa.blodspot.com

Anonimowy pisze...

I ja ustawię się na końcu kolejki :-)
Pozdrawiam serdecznie
http://zyrafowo.blox.pl/html

brzydula13 pisze...

Rewelacyjna torebka! Bardzo chciałabym taką przygarnąć...
Cieszę się, że jeszcze zdążyłam zapisać się do losowania.
Pozdrawiam serdecznie!
http://brzydula13.blogspot.com

PAULINA NOWAK pisze...

Więc i ja się zapisuję SUPPER TORBA
http://nowa-handmade.blogspot.com/

Unknown pisze...

wow fantastic this bag!! hope I'm the lucky. I've linked your candy on my blog.
Greeting from Italy
Barbara

www.mylittledreamliving.blogspot.com

kolczykiPysia pisze...

Och jaka cudna! ja również stoję w kolejce :D

G-a pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Sztuka Splotu pisze...

Pięęęknaaaa! Zresztą tak, jak i pozostałe. Pozdrawiam serdecznie :)

Agnieszka - ABOKU pisze...

ta też bardzo fajna :) i słodka ;)